Повернення й обмін
Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути або обміняти придбаний Товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів (не рахуючи дня купівлі) з моменту його отримання у відділенні «Нової Пошти» або «Укр Пошти»
Звертаємо вашу увагу на те, що повернення/обмін може бути здійснено для будь-якого замовленого товару, окрім керамічних бронеплит. Після отримання керамічних бронеплит на складі компанії, чи у відділеннях «Нової Пошти», «Укр Пошти», такі плити поверненню та обміну не підлягають.
Належною якістю товару є властивість товару, що відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах та/або умовах Договору (Публічного договору).
Повернення чи обмін товару здійснюється шляхом повернення Продавцю придбаного товару з наступним поверненням сплачених коштів покупцю, чи обміну товару на аналогічний.
Для цього необхідно:
1. Сповістити компанію про намір повернути товар таким чином: звернутись у службу підтримки покупця через номер вказаний на сайті у вкладці "контакти" або звернутись на пошту [email protected]
2. Надіслати товар разом із усіма супровідними маркуваннями у відділ доставки за адресою, вказаною уповноваженою особою Продавця з позначкою «Українська Броня».
3. Для здійснення обміну Товару на інший (інший артикул), необхідно оформити повернення попереднього товару (як описано вище) та, відповідно, здійснити покупку нового Товару
Перед поверненням товару, будь ласка, переконайтеся у тому, що:
1. Збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару;
2. Товар, не був у використанні, не зазнав змін та не має слідів використання: подряпин, сколів, порізів, потертостей, запахів тощо;
3. Не порушена комплектність Товару;
4. Збережено всі ярлики, заводське маркування.
Після перевірки дотримання зазначених вище пунктів, ми повернемо Вам вартість товару, який повертається або обміняємо на інший.
Встановлений 14 (чотирнадцяти)-денний термін на повернення та обмін придбаних товарів не поширюється на вироби, що було використано не за призначенням та/або які було ушкоджено навмисно або внаслідок неправильного використання.
Повернення коштів відбувається за методом оплати:
– якщо оплату було здійснено через WayForPay, кошти автоматично повертаються через WayForPay на картку, з якої було здійснено оплату;
– якщо оплату було здійснено на розрахунковий рахунок ФОП Курівчак Владислав Володимирович, необхідно підготувати лист-прохання про повернення коштів та надіслати його на пошту: [email protected];
Просимо звернути увагу на те, що претензії стосовно комплектності і цілісності товару, придбаного з доставкою ТОВ «Нова Пошта» та ТОВ «Укр Пошта», не приймаються після безпосереднього отримання замовлення у відділенні поштового сервісу. Перевірка кількості та цілісності продукції, повинна бути здійснена у відділенні пошти, на яке було зроблено замовлення, згідно з правилами компаній «Нова Пошта» та «Укр Пошта», у випадку виявлення невідповідності товару у відділенні слід відмовитись від отримання такого замовлення.
Оплата повернення замовлення на склад «SXE GROUP» здійснюється за рахунок покупця згідно з тарифами обраного поштового сервісу, окрім ситуацій коли отриманий покупцем товар:
– не відповідає опису на сайті компанії, є бракованим чи має істотний недолік, що унеможливлює його використання за призначенням;
– отриманий артикул найменування не відповідає замовленому. У двох вище вказаних ситуаціях вартість пересилки компенсує продавець - компанія «SXE GROUP»
Під аналогічним товаром слід розуміти товар з таким самим артикулом. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.